Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

БІБЛІЯТЭКА

Дата: 21 января 2017 в 23:15, Обновлено 21 декабря 2023 в 11:51

КНІГА – САПРАЎДНЫ СЯБАР ЧАЛАВЕКА.

Гэтую ідэю даносіць да вучняў школы  НПК

Бібліятэкар

Мажэйка Ілона Юр'еўна 

Графік адпрацоўкі працоўнага часу бібліятэкара

ДУА “Навучальна-педагагічны комплекс Тракельскія яслі сад базавая школа”

Мажэйка І.Ю.

Дні тыдня

Работа бібліятэкара

Панядзелак

9.00-9.45

10.50-11.45

14.35-16.20

Аўторак

9.00-9.45

12.55-13.40

14.40-16.20

Серада

9.00-10.40

14.35-16.20

Чацвер

9.00-9.45

13.50-16.20

Пятніца

11.40-12.35

13.40-16.20

Субота

9.00-13.20

Аб бібліятэцы

 Нарматыўныя дакументы

               

ІНФАРМАЦЫЯ ДЛЯ БАЦЬКОЎ, ПЕДАГОГАЎ, НАВУЧЭНЦАЎ

ПАСЛУГІ, ЯКІЯ АКАЗВАЮЦЦА БІБЛІЯТЭКАЙ

МЕТАДЫЧНАЯ СКАРБОНКА

Пашпарт бібліятэкі

        

КАЛЯНДАР ЗНАМЯНАЛЬНЫХ ДАТ  

КАРЫСНЫЯ СПАСЫЛКІ

Асноўныя задачы бібліятэкі на 2021 -2022 навучальны год:

1.    Абеспячэнне доступу да інфармацыі ўдзельнікам навучальнага працэсу шляхам карыстання бібліятэчна – інфармацыйнымі рэсурсамі на розных носьбітах (папяровых,магітных, лічбавых, камунікатыўных);

2.    Садзейнічаць паспяховаму засваенню вучэбных праграмаў, развіццю творчага мышлення, пазнавальных інарэсаў і здольнасцей вучняў з дапамогай бібліятэчнага рэсурса;

3.    Аказанне інфармацыйнай падтрымкі педагагічным работнікам у павышэнні метадычнага і педагагічнага майстэрства;

4.    Удасканаленне традыцыйных і асваенне новых тэхналогій. Асвоіць праграму “Бібліеграф”;

5.    Стварэнне медыябібліятэчнага фонду.

Асноўныя функцыі бібліятэкі:

навучальная;

     інфармацыйная;

            культурная.

 

Агульныя звесткі

Колькасць вучняў -30, з іх чытачы -30

     Колькасць настаўнікаў -10 , з іх чытачоў- 10

         Іншых работнікаў і чытачоў -5

             Кніжны фонд на 01.09. 2021 года – 14118

                Мастацкай літаратуры 10956

                      Фонд падручнікаў – 3 162

 

 

Работа з бібліятэчным фондам

Вывучэнне складу фонда  і аналіз яго выкарыстання.

Фарміраванне фонду бібліятэкі традыцыйнымі і нетрадыцыйнымі носьбітамі

Камплектаванне фонда ў адпаведнасці з прадметнымі  праграмамі школы.

Афармленне падпіскі на перыядычныя выданні, кантроль дастаўкі.

Прыем, сістэматызацыя , тэхічная апрацоўка і рэгістрацыя новых паступленняў.

Улік бібліятэчнага фонду.

Прыем і афармленне дакументаў, атрыманых ў якасці падарункаў, улік і апрацоўка.

Выяўленне  і спісанне зношаных і маральна састарэўшых і невыкарыстоўваемых дакументаў, афармленне актаў і выемка картак з каталагаў.

Выдача дакументаў карыстальніка бібліятэкі.

Растаноўка дакументаў у фондзе.

Афармленне фонда (наяўнасць  алфавітных раздзяляльнікаў), эстэтыка афармлення

Праверка правільнасці фонда.

Забеспячэнне свабоднага доступу карыстальнікаў да бібліятэчнай інфармацыі.

Работа па захаванасці фонда:

Арганізацыя фонда асоба каштоўных выданняў і правядзенне перыядычнай правекі захаванасці выданяў;

Сістэматычны кантроль за своечасовым  вяртаннем у бібліятэку выданых выданняў;

Забеспячэнне мераў па пакрыццю страт, прычыненага носьбіту інфармацыі ва ўстаноўленым парадку;

Арганізацыя работы па дробнаму рамонту і пераплету выданняў сіламі бібліятэчнага актыву;

Забеспячэнне патабуемага рэжыму і фізічнага  захоўвання  бібліятэчнага фонду;

Інвентарызацыя.

 

Работа па прапагандзе бібліятэча- бібліяграфічных ведаў.

Спавачна – бібліяграфічная работа

Вядзенне справачна- бібліяграфічнага апарату з улікам узросту карыстальнікаў (каталогі, картатэкі, рэкамедуемыя спіскі)

Знаемства карыстальнікаў з мінімума бібліятэчна – бібліяграфічных ведаў(правілаў карыстання бібліятэкай, знаемства з растаноўкай фода, прыемы работы з СБА, са структурай і афармленнем  кнігі, авалодваннем навыкамі  работы са спавачнымі выданнямі і г. д.)

 

Выхаваўчая работы

Фарміраванне ў школьнікаў навыкаў незалежнага карыстальніка бібліятэкай: навучанне карыстанню носьбітамі інфармацыі, пошуку , адбору і крытычнай ацэнкі інфармацыі.

Садзейнічаць фарміраванню асобы вучняў сродкамі культурнай спадчыны, формамі і метадамі індывідуальнай і  масавай работы:

гутаркі;

дыспуты;

літаратуря гульні;

конкурсы і віктарыны;

літаратурныя агляды і літаратурныя гадзіны;

бібліятэчныя заняткі.

Папулярызацыя  лепшых кніг бібліятэчнымі формамі работы.

Арганізыцыя выстаў, стэндаў, правядзенне культурна – масавай работы

Стварэнне актыву бібліятэкі і работаз ім.

 

Інфармацыйна работа.

Суправажэнне вучэбна – выхаваўчай работы інфармацыйным забеспячэннем педагагічных работнікаў:

Сумесная работа па складанню заказаў на вучэбна – метадычную літаратуру;

Агляд новых паступленняў;

Падбор матэрыялаў у дапамогу правядзення прадметных нядзеляў і іншых класных і агульнашкольных мерапрыемстваў;

Афармленне кніжных выстаў да прадметных нядзель

Дапамога ў падборы матэрыялаў пра рабоце над метадычнай тэмай школы і планаў самаадукацыі;

Дапамога ў падборы матэрыялаў пры падрыхтоўцы да педсаветаў, паседжанняў метадычных аб’яднанняў.

Суправаджэнне вучэбна –выхаваўчага працэсу інфармацыйным забеспячэннем вучняў НПК:

Падбор літаратуры для напісання паведамленяў, рэфератаў на ўроках і факультатыўных занятках , даследчых прац і праектаў;

Правядзенне бібліятэчных заняткаў.

Інфармацыйнае абслугоўванне бацькоў.

 Размяшчэнне на сайце школыінфармацыі а6:

- наяўнасці падручнікаў у бібіятэчным фондзе і парадку забеспячэння вучняў падручнікамі;

- парадку аплаты за карыстанне вучэбнікам, памерах аплаты і вызвалення ад аплаты за карыстанне падручнікамі;

 Інфармаванне як карыстаюцца бібліятэкай іх дзеці;

Выставы для бацькоў на актуальныя тэмы;

Выступленні на бацькоўскіх сходах па актуальных пытаннях работы бібліятэкі

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.